Boek Review – Sylivia Day – Één met jou

Lieve lezers, vandaag heb ik voor jullie eindelijk weer een boeken review. Het heeft even geduurd voordat ik dit boek uit had. Maar wat was dit weer een prachtig boek om te lezen. Vandaag vertel ik jullie alles over het boek van Sylvia Day.

Het is eindelijk weer zover dat ik een boek heb uitgelezen. Het was weer een prachtig boek en heb hem dan ook met veel plezier gelezen. Eigenlijk zou ik hem zo nog een keer lezen.

Het boek één met jou is het vijfde deel van de crossfire serie. Of dit tevens de laatste is durf ik niet te zeggen ik hoop eigenlijk van niet want wat een prachtige serie is dit en wat schrijft zij geweldig. De boeken trekken je stuk voor stuk het verhaal in en haar schrijfstijl is alles behalve moeilijk.

In het vijfde deel van de crossfire serie zijn Gideon en Eva druk bezig met het organiseren van hun huwelijk. Tijdens de voorbereidingen besluit Eva om ontslag te nemen. Omdat het huwelijk al op korte termijn zal plaatsvinden zal er veel gedaan moeten worden. Natuurlijk wordt er door vrienden nog een vrijgezellen avond georganiseerd. Ze gaan beiden een weekend weg met vrienden naar een warme locatie. Tijdens dit weekend word er een foto verspreid van Gideon die al behoorlijk oud is. Hierdoor moet het lijken of hij vreemd gaat. Eva weet dat dit niet waar is en verzint een plan om dit de wereld uit te helpen.

Na dit weekend weg gaan ze verder met de voorbereidingen. vlak voor de bruiloft hebben ze nog een evenement op de planning staan waar ze samen naar toe gaan. Zodra ze het evenement verlaten met de ouders van Eva slaat het noodlot toe en gebeurd er iets verschrikkelijks. Wat dit is ga ik jullie niet vertellen en hoe dit afloopt. Hiervoor moeten jullie echt het boek lezen. Net als op de vraag of het huwelijk nog doorgaat.

Lieve lezers, Bedankt voor het lezen van mijn artikel.

Geef als eerste een reactie