Film Review – Rokjesdag

introLieve lezers, vandaag heb ik voor jullie een artikel over de film Rokjesdag. Afgelopen woensdag ben ik naar deze film geweest. In dit artikel ga ik jullie wat meer over de film vertellen.

Afgelopen woensdag was het dan zover de film Rokjesdag was eindelijk in de bioscoop en daarnaast was het ook nog eens ladys night, dit had ik altijd al willen meemaken. Ik was erg benieuwd wat ik hier van moest verwachten en wat het allemaal inhield. Aan het eind van de film kregen we ook allemaal nog een goodiebag. Hier onder kunnen jullie wat lezen over de film, De avond er om heen en de goodiebag.

slide_soFVVCDxXM

De film was kan ik iedereen aanraden. De film was echt mooi om te zien. De film gaat over een aantal jongens en meisjes, vrouwen en mannen die singel zijn. Zij gaan allemaal naar een singel avond waar je kunt koken met verschillende mensen. Zo kun je elkaar een beetje leren kennen.  Er zijn verschillende mensen die een klik met elkaar hebben. Deze mensen gaan dan ook na het koken nog even samen wat drinken en kletsen. De man en vrouw die dit organiseren hebben echter zelf relatie problemen waar ze achter komen op deze avond. Zo heeft hij een affaire met een andere vrouw. Deze vrouw komt toevallig ook op deze avond. Wat er allemaal nog voorvalt tussen de andere stellen dat vertel ik jullie niet. Ik zou zeggen ga allemaal naar deze film want hij is geweldig.

download

Wat mij wel opviel tijdens de film is dat er veel mensen in spelen die ook in goede tijden slechte tijden spelen of hebben gespeeld. Het leuke van de film is dat je eigenlijk alle acteurs wel ergens anders van kent. Er zijn er maar een paar die je misschien niet kent.

Daarnaast was het natuurlijk ook nog ladiesnight wat ik hier van moest verwachten wist ik eerlijk gezegd niet. Dit was voor mij de eerste keer. Of ik het  nog een keer zou doen? Ik denk het niet.  Ik had er zelf persoonlijk meer van verwacht. Het kan natuurlijk zijn dat ze in de toekomst wel beter worden. Dit was voor hun namelijk de eerste keer als nieuwe bioscoop. De bioscoop bestaat al wel heel lang maar is onlangs overgenomen en helemaal verbouwd.

pic_6pic_5

De goodiebag die je aan het eind van de film kreeg vond ik persoonlijk niet veel voorstellen. Er zaten twee boekjes in. Wat reclame foldertjes, een spiegeltje, proef geurtje,soort van noodles ofzo, flesje drinken en een chocolaatje.  Echter vind ik het wel leuk dat ze een goodiebag geven aan het eind. Maar voor het bedrag wat je voor het kaartje moet betalen en dan dit. Sorry maar dat vond ik te duur.

Maar des on20160309_203559[1]danks mag de film er natuurlijk niet onder lijden. En zal ik het ook iedereen aanraden. Als ik de kans krijg om de film nog een keer te kijken ga ik dat ook zeker doen.

Lieve lezers, heel erg bedankt voor het lezen van mijn artikel. Zijn jullie ook naar deze film geweest? Of ga je er nog heen? Wat vond je van de film?

Geef als eerste een reactie