Mijn laatste week vakantie

Het is alweer het laatste artikel waarin ik jullie meeneem in mijn vakantie. Helaas ben ik al weer aan het werk en kijk ik samen met jullie terug op mijn laatste week want wat heb ik genoten en wat was deze laatste week lekker.

De laatste week van mijn vakantie is voorbij gevlogen. De zaterdag was nog een aardig rustig dagje. Echt de laatste dingen werden in huis gedaan aan het eind van de ochtend zijn we nog even naar Wierden geweest voor een autorodeo. Foto’s van deze dag kun je vinden op PvOvervest en FotoTwente.In de avond hebben we alles klaar gelegd, brood gesmeerd en we waren klaar om de volgende dag weg te gaan.

Zondag stonden we al vroeg op, de wekker ging om half 6 en rond kwart over 6 a half 7 gingen we rijden. Eerst nog even mijn zwager op pikken onderweg en de rit kon beginnen, op naar beverwijk. Afgelopen week hebben we een hotel geboekt voor deze avond. Rond drie uur zijn we richting het hotel gegaan om in te checken. Eenmaal in het hotel hadden we niet echt zin meer om terug te gaan of om echt nog wat te gaan doen. Toch zijn we nog even in de omgeving gaan wandelen en hebben we bij een cafetaria nog wat gegeten. Eenmaal terug op de hotel kamer hebben we even rustig gezeten en even helemaal niks meer gedaan. In de avond zijn we naar beneden gegaan en hebben we daar nog even heerlijk buiten gezeten, wat gedronken en gekletst met elkaar. Deze avond was zeer gezellig, op een gegeven moment was het toch echt tijd om terug te gaan naar de hotel kamer. Nog even lekker in bad en dan klaarmaken om het bed in te kruipen. Het was immers een lange dag geweest.

Maandag ochtend werden we rond half 9 wakker en om 9 uur zaten we aan het ontbijt. Wat zijn hotel ontbijtjes toch lekker. Normaal ontbijt ik eigenlijk nooit maar deze ochtend heb ik twee boterhammen gegeten, fruit en een lekker gekookt eitje. Voor mij dus een best groot ontbijt aangezien ik nooit eet in de ochtend. Daarna zijn we terug gegaan naar de kamer en hebben we rustig aangedaan. We moesten uiterlijk twaalf uur uitgechekt zijn. We hebben zelf rond half twaalf uitgecheked. Daarna ging onze reis verder naar Zaltbommel. Hier zijn we op familie bezoek geweest en hebben hier de nacht doorgebracht. In de avond zijn wel nog even naar de waal geweest waar we foto’s hebben gemaakt. Daarna nog even gekletst en rond half 1 waren we terug en hebben we ons bed opgezocht.

Na een heerlijke nacht was het al weer dinsdag. De laatste dag van onze paar daagjes weg. Eerst hebben we heerlijk uitgeslapen tot ongeveer half 10. Toen naar beneden en even rustig wakker worden. Rond 11 uur zijn we wat gaan eten en kletsen. In de middag zijn we de stad in geweest waar ik een nieuw boek heb gekocht. Daarna hebben we nog even een terrasje gepakt en weer terug naar ons logeer adres. Van daaruit zijn we nog even bij mijn schoonvader geweest om even te kletsen, en toen weer terug. Hier hebben we nog wat gegeten en na de spits rond 19:00 uur zijn we aan de terug reis begonnen. Rond half 10 waren we ongeveer thuis. Nog even heerlijk op de bank zitten en een paar dingen gedaan en toen was het al weer tijd om naar bed te gaan.

De woensdag was een redelijk druk dagje. Alle spullen moesten worden opgeruimd, een aantal boodschappen moesten gedaan worden en ik ben maar bezig gegaan met de was want ja ook die moet gewoon gedaan worden. Rond een uurtje of vijf ben ik achter mijn computer gegaan en ben ik bezig geweest met onder andere dit artikel want nu weet ik alles nog voordat ik de helft vergeet haha.

De donderdag was een dag dat ik vooral druk was met het huishouden en het maken van foto’s voor mijn blog. verder heb ik deze dag niet heel veel gedaan omdat het nog vakantie is en dit ook een beetje de tijd is om even vrij weinig te doen toch. Wel heb ik vandaag besloten dat vrijdag de laatste dag van dit artikel word. Ik wou in eerste instantie het laatste weekend er nog bijvoegen echter is dit al een aardig lang artikel geworden. Dit is dan ook de reden dat dit weekend een apart artikel word omdat er een leuke dag op de planning staat die ik graag met jullie zou willen delen.

Inmiddels is het al weer vrijdag. De laatste dag van deze week. Het was een druk dagje en we stonden al vroeg op. Op de planning stond een dagje mijn ouders helpen met straten. Rond 11 uur ongeveer waren we daar en een half uurtje later zijn we begonnen. Het weer zat gelukkig mee waar het eerst nog grauw er uit zag was het toch een mooie zonnige dag geworden dit werkt toch wat fijner en beter dan met slecht weer. Na het eten in de avond zijn we weer naar huis gegaan waar we de rest van de avond niks meer hebben gedaan.

Lieve lezers, Bedankt voor het lezen van mijn artikel. Hoe zag jullie vakantie er uit?

Advertentie:

Geef als eerste een reactie